Sunday, July 26, 2009

White Horse


Tagged by Izzarah
Amek ko,siap ak link lagi nak promote kan.suke ? =D


1) Bekas kekasih saya
I.dont.know

2) Saya sedang mendengar
You're Not Sorry - Taylor Swift

3) Mungkin saya patut–
Study


4) Saya suka–

doing nothing.eh tak.saya suke Heechul oppa (even dia kissed fan dia time concert hari tu.hua~)


5) Sahabat-sahabat saya–
sedang sakit.get well soon,very soon!


6) Saya tak faham–

about one thing..haih~

7) Saya kehilangan–

kamu.dia
.beliau.entah

8) Ramai yang berkata–
Bile UKM nak tutup ni? xpayah la wei, kang kene ganti cuti plak.


9) Cinta itu adalah–

Dont ask me about that thingy

10) Di suatu tempat, seseorang sedang–

how do i know? tak taw~


11) Saya akan cuba–

remember all MS facts by heart.x bley blah.


12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud–
nothing lasts forever,rasenye.


13) Telefon bimbit saya–
my white angel.teukie2 ^^


14) Bila saya terjaga–

It's just
a dream.Frustated.and sleep again.

15) Saya paling meluat–

erm,hormonal inbalance.kacau my appetite.


16) Pesta/parti adalah–
tak berminat


17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui
Heebum (Kucing heechul =D)

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah–

Seventeen forever

19) Hari ini–

26th July 2009
Birthday Hawa kan? Happy bday Hawa!!!

20) Malam in
i saya akan–
still memegang nota MS,heh


21) Esok pula saya akan–
Jawab soklan MS la.wish me luck.


22) Saya betul-betul inginkan–
can i just leave it blank?

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini–

Esok kene carik gak serum.menyampahnye.


24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-
Bookstore!


25) Makanan Barat atau Jepun?–

Ummi kate saye perut melayu.tak yah nak perasan ba
rat.so makan nasi.he.yela2

26) Bilik yang terang atau gelap?–
Dimly


28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang–
"Awak patut pergi screening jugak
"

29) Siapa yang ingin anda tag?
Oleh kerana saya da lame tak tag2 ni.
So I wanna tag YOU, my superb cool bloggers on the list =D


Saye berjalan2 di satu tempat and it's so PINK !!!
and I miss that lil boy

6 comments:

n a j w a e said...

wei kaw
siap promote kat email tuh
lagi x tahan. maniac! XD

Anonymous said...

wae~lalalala.tag2 neh malas tul nak wat.hehe.tapi nt wat gak bile bosan.cam najwa la..kene kurung dah buhsannn.hehehe *wink*wink*


lawa layout wae,buat sendiri ye?dulu buat gak la.tapi ape kene ntah,mood ilang jadi itam legam,pastu bile nak wat baru dah malas.amek je kat blogger bckground.haha.
wae mesti pandai bab2 cenggini.bab2 code die pon reti x?ajar2.hehe

n a j w a e said...

Wah~ pnjg nye =D
sy rep komen ni kat page akak yerw!

Anonymous said...

hehe.nape kt page akak?dah buhsan sgt sampai buang mase terajin bukak page akak tekan post comment.hahah.wae2.comel la tuh buhsan2 cenggini.hehhe.
xpe2 makan la puas2 kat cafe tu.nt dah g hukm menanges rindu cafe situ.heheh

n a j w a e said...

taw xpeeee~
hahaha

ade ape dgn cafe tu smpi akak trindu2? hua~ musykil2