Tuesday, August 18, 2009

Whatthe...

Current FB profile picture..totally childish ^^


Okay now, before I keep on mumbling and so on
Please,the post title got nothing to do with the phrase
" What The F*** "
Don't get me wrong,okayh??
It was What The Feeling. Percayalah~
Panjang sangat, so make it shorter = WTF
Edited : But instead of that W, think I should wrote as
What Are These Feelings en?
It's too late,apologize~
Just a coincidence. Im not that foul.
Haha
Ape punye alasan tah.

So, semalam shift saya kat GK Pesta Konvo
Best thing = banyak benda untuk dibeli
Tapi saya x shopping pon okay. Eye candy.
Worst thing = berhadapan dengan budak2 banyak mulut.zip kang! duh

Kawan2 ku sume saiko dengan Crocs
It sounds like crock.
Ade persamaan ke?

Brought home so called home Brooch and ROOFTOP RANT!

Satu2 nye novel Hlovate yang saye tak beli lagi.hehe
Akhirnye~
Last month during the quarantine days, went to MPH,just want to buy this book
Out.Of.Stock. Cesss!

Tetiba, semalam time distribute flyers nampak booth Jemari Seni
dan buku ini muncul.yeay!
5 bucks off okay
Tapi, tak sentuh pon lagi RR ni
Kalau saya baca within this week = Saya gila
Im not crazy Im just little unwell


Sebelum lupe,
Wanna say THANKS so much to everyone for helping me during this GK thingy
Especially, my exco partner, the AJKs, the seniors (yg saya selalu sebok called to ask too much things), transport' chiefs apekah? and friends.
Thank You

and SORRY too, for the imperfect part of me and my duties
Apologize
Im sorry Im not a perfect person, There's many things I wish I didn't do
But I continue learning...
Okay.Stop.Terpesong je keje.Duh.

One last thing je tak settle lagi
So settle it down missy!

Last weekend, updated Firefox to 3.5.2
The latest one, guess so..
But then, there are several probs here
Mule2, x boleh right click
When I google, they said the yahoo toolbar was the cause
Then remove la (even it's quite useful..)
Settle
and when I open many tabs at a time
Hang
Have to wait until the status bar said "done"
Membuka tabs secara serentak adalah untuk menjimatkan masa
Tetapi apabila terpaksa menunggu semuanye done
adalah pembuangan masa
Someone, fix it.
He~

This friday, got two papers to cover
Blood&Lymph + CVS
Our continuous assessment
Dah macam Mid Sem test
Still, in my opinion, it shouldnt be done in the same day

Tapi saya risau
Risau sebab saya tak risau2 lagi pasal exam ni
Sangat tak patut

Anyway, wish me luck my dearies
and I wish you, my dear friends, the best of luck too.

Time for my MES.

Till Then~




7 comments:

nadhira khairudin said...

huhu...terkejut jgk tgk title tu..
igtkn mrh kt sape2..
*bunyi macam marah kalo bce title je!!*

sye pun risau sbb xde perasaan takot pun and mls sgt nk blaja..
*haih...ape nk jd*

nway
gudluck friday!!

n a j w a e said...

nadhira
jgn tipu awk mls blaja
sy x terpedaya
hahahaha

Yeyen said...

wah..sgt kanak2 ye rupe kamu dlm pic tersebut..muahahahahaha

fArAzAtIeY said...

peegh..ade gye cm doc seyh..ko wtp tym psta knvo tuh?

n a j w a e said...

yeyen : sje mngkanak2 kan muke.jgn terpedaya yen.senanye matured gle.haw3

fara : poyo seyh ko. ak wat pe? merewang2..patu jmpe farhain!!ha3

??? said...

punye la excited nak bace post seakan-akan mencarut.cis. hanya SEAKAN-AKAN. damn