Monday, May 3, 2010

Gaho?Heebum?Baengshin? Naaah

Should have read the summary carefully,line by line
At least I would be prepared
But then....

Okay, baru je habis epilogue


Seriously, tak tahu ceritanya cerita thriller
Haish, memang pantang cerita seram/suspens melampau/hantu
Apa apa seumpanya

Dulu Harry Potter dah cukup buat tidur malam tak lena
Melampau tak?Haha

Dah la memang time membacanya adalah pukul 2 pagi dan seterusnya
Sorang2 yang masih berjaga
Beserta angin menderu dari luar
Bunyi anjing dok bersahut sahutan
Tak ke tambah effect keseramannya?
Haila

It started with a love story, relationship and so on
And suddenly, an obsessive, psycho, possessive guy appeared
Plus he was charming too

And the story began...
Stalking, running, hiding, haunting
and killing

Akhirnya, the end
Phew~

Currently : Blue Moon

...

Never thought I could see my two favorite weirdos on the same show
Chullie VS Kwonnie
Go Heechul! Go Jokwon!

I can see some similarities between both of them
What I can say is dua2 sengal!

By the way, Heechul is now part of Family Outing!
and I bet there'll be some more Kkapness of Heechul & Kwon after this
Hoping the subbed one,please.

...

Huih, dah berhari2 tak keluar rumah. Bosan.

Waiting for my baby arrive safely in my arm :P

Rella
Fishy
Angel
Fairy
and what now?
Have no idea


Oh, craving for a bowl of ice cream!
Hokey Pokey? Mixed Fruit pon okayyyy



Peneman overnight study, my favorites.

Edit : My bad, forgot to add one more line, That Should Be Me,
yeah, that should be me...
Okay, so that's it.

6 comments:

Anonymous said...

"Waiting for my baby arrive safely in my arm"??

oi2 bila kawin ni??

ainmusa said...

hehehe.tu la tgk comment hari tu heechul dah ade kat fo.sonok2.uik,yg last sekali lawa2 tu list lagu ke?

n a j w a e said...

huahua.kene kawen ke nak dapat anak?
eihhhh,jgn pk bukan2 :P
syhhh.adela~

kak ain, dah jadi petal/undead ke?woot woot,ade geng!yerp,yg tu current fav songs.best!

MyOwNwOrLd said...

heechul lawak gile k dlm FO

hehe~~

=)

Maryam Abdul Hadi said...

eh nicholas spark writes thriller?!! I'd love that!! Nak nak

n a j w a e said...

dah ade fully subbed ke?
woot2.dia di mana2 pon sengal.huhuhu

oo yam,ye creepy love story.
hoho.eh da berada di kolej ke?