Sunday, June 20, 2010

Like My Sakura Waiting To Bloom

Tiba tiba macam blur nak start ayat
Maybe..Maybe because Im getting used to my new writing style,
and you've no idea how it is :P

7 hari tanpa Reader
7 hari tanpa Super Junior
7 hari tanpa JoKwon & GaIn
and the list goes on..
Huh.

Tak, saya tak mengeluh.
Haha
Still learning, still adapting

Saya kan nak bagitahu, (nada budak 8 tahun)
Hidup saya busy, pack sangat
Walaupun orang lain pun busy, saya tahu.
Tapi hidup saya tengah tunggang langgang,sangat.

Tak pernah pula hidup saya maintain haru biru berbulan2,macam ni.
Haha
Tapi saya okay.


Eh, saya tak mengeluh tau!

....

Semalam first time, sememangnya pertama kali.
(Okay, kembali mode 21 tahun)
Tengok baby lahir

Maaflah jakun sikit
Kepada yang dah biasa & dah lali
Please dont mind me :)

Ada dua : normal & caesarean
Satu kecik, memang kecik
Satu lagi besar, besar tapi still kecik dari Si Bulat time dia baby

Eh, budak besar tapi still dipanggil baby tu memang gemok masa dia lahir
Pipi dia tembam sampai mata dia sepet macam anak jepon

Ni beliau ketika baru 3 bulan

dan ini almost 2 year old, 1 3/4 year kot

Sekarang dah 2 tahun +++

Namun begitu, nama Lat2 & Mok2 still melekat sampai sekarang
Sekarang dah kurus sikit...kot?
Hehe

Berbalik pada bayi2 tadi,
Mereka sungguh suci murni
Most innocent creatures.
Rasa nak culik jadi anak patung je :D
Pemikiran yang tidak matang

Okay, saya tidak bercerita tentang ibu2 nya
Kerana tak sanggup memikirkan jika saya di tempat mereka suatu hari nanti
Err, abaikan.
Sila jangan kehadapankan pemikiran anda, harap maklum.

Perbualan petang beberapa tahun lepas,

Adek : Umi, best ke beranak?
Umi : Haah,best. Macam tengah makan Mi Sup.
-_-''

....

Photobucket

This morning, Prostate Awareness Campaign
Credit : PAC blog

Mana lagi nak cari gambar?
Rasa macam di snap banyak kali tadi
Hahaha

Madi dibayangi kami.

....

Dah la, dok type ni sikit2 dari tengahari tadi
Pastu stop pergi merayau2
Sambung balik.Isk.

Bila busy
Hidup jadi tak teratur
Bila semua dah kucar kacir
Saya jadi stres
Bila saya stres langsung tak buat apa2
Kesimpulannya?
Erm, saya pun tak tahu.Daaa

Walaupun jarang update, memang pun.
Tapi sebenarnya tiap2 hari ada post
Oleh kerana, banyak yang tidak layak menjadi tatapan umum
Maka,semuanya dipindahkan ke peti besi berantai.Yeah.
Hahaha.
Sudahhh, next.

Ngantuk...eh tak, study.
Nyte


My dear White Angel Jr., welcome to our family
and White Angel Sr., be good to your sister :)

8 comments:

Yeyen said...

dokter wae! hehe.

FaDhLi said...

rajinnya dr fadhlina ini..haha

n a j w a e said...

yeyen,cam comel je "dr wae" tu
hahahaha

rajin la sgt! kalau rajin,buku da lama habis baca..huhu

HafidzaHalim said...

doktor bz..hooo....~

n a j w a e said...

ir pon bz jugak
hahhaa
hoitt, da start prac eh?

Anonymous said...

sekali tengok si tudung pink kat kaunter tu, nampak mcm nurse.
prostate cancer mmg amik darah dan pressure je eh? mcm tu je?

n a j w a e said...

tudung pink yg si cantik manis tu?
miahahahaha.okay,x pon.
ala2 mcm nurse kaunter pndftrn,ok la tu.

no la,tu utk screening bnda2 biasa je,prostate tu nk check kena buat per rectal examination dulu(sila tny encik google ye),pastu ade la bnda2 brikutnye.

eyt,study!main intrnt plak :P

Anonymous said...

cantik manis? erk? haha
dah abes exam dah!