Sunday, September 12, 2010

The Old One

Malam malam buta mengarang di blog.

Ingatkan post seterusnya #122
Boleh diserikan dengan layout baru
Saja tangguh dan tangguh dan tangguh untuk menaip
Tapi tak siap siap jugak

Eh, Selamat Hari Raya semua :)
Gembira beraya disamping keluarga tercinta?

Saya tidak.Oh.Sedih betul.
Baju raya saya tak siap
Dua pasang baju kurung saya masih di tangan tukang jahit tercinta

Sampai hati makcik tu
Janji rabu nak siapkan
Khamis malam pun tak siap lagi

Alih alih di pagi 1 Syawal yang indah
Umi bawa khabar berita,
Makcik tukang jahit tercinta itu sudah pulang ke Kelantan
Tanpa menyiapkan baju raya saya

Sesungguhnya, ingin saya pergi bakar rumah makcik itu, right away.
Tapi level kewarasan saya masih adequate
Oh makcik, awak bertanggungjawab spoil kan mood saya satu hari.

Mari kita tutup cerita tidak penting ini

....

Beberapa hari yang lalu,
Bertemu teman teman baik ku
Oh,sungguh, saya harap masa itu dapat dipanjangkan.
Cerita.Gosip.Gelak.Kenang masa lalu.
Sekejap, tapi gembira.
Sebab saya tak fake bila dengan mereka
Maka saya fake ke dengan mereka yang lain?Tanda tanya.


SR



4



IMG_33001



IMG_33011



IMG_33061

Tolong la perhatikan gambar ni betul betul
Mesej tersurat lagi tersirat :)


IMG_33071

Tiada hidden message di sini. Kan Fana?


IMG_33241

Fana, terima kasih.
Terima kasih kerana bermurah hati.


IMG_33371



Maaflah awak semua
Banyak gamba shaking
Tangan siapa la ni yang amek

Nak jumpa lagi, tak berkesempatan.
Tahun depan ada lagi!

....

Okayla, mata dah menuntut untuk ditutup.
Nak balik esok ke...lusa?ke tulat?ke tak nak balik langsung?
Oh, eotteohke?


Kad

Terimalah kad raya saya yang pathetic ini.Haha
Khas dari bilik cozy ku
Gambar random dalam folder sebenarnye je pun

Klinik & OT dah bukak ke next week?

Baiklah, tiada gambar raya untuk ditampal
Sebab saya tak balik kampung,
dan bakal ditinggalkan
oleh famili yang akan pulang ke Terengganu minggu depan.Hua~
Sekian.

Malam yang pagi.



13 comments:

FaDhLi said...

klinik dan ot tutup semggu...kenapa anda xikut g tganu??

n a j w a e said...

iyeerrrr
jadi sy balik utk wad je la?
dah cuti nye sampai smlm je.

hehe,terasa nak balik rumah blk :P

Anonymous said...

gambar aisyah dengan anees tu, dua2 reserved ke, yang kiri je?

n a j w a e said...

haha.serius tgk btl2.

hmm,tak sure.tanya tuan badan la eh.

Anonymous said...

comeynye wae.dlm hangul kyopta eh comel?hehe

takpe lah.sonok ape raye ngn buku.keke.xpe.kalo sedih bukak twitter cari heedictator kamu tu.sure hilang.

wae!hwating!

HafidzaHalim said...

ahha...
ape bakal jadi dengan layout ini?

n a j w a e said...

haah kak ain,kyopta.
tapi klu kak ain nk ckp sy neomu yeppeo pun boleh jugak :P

"seronok raya dgn buku"
buku cerita seronok, buku lain errr no komen.hehe

org tgh study leave,slmt study!!!

faiqah,current layout bkl masuk arkib negara kot.hehe

farhanah fuad said...

tiada hidden message. juz awk di reserved kan. haha :P

n a j w a e said...

eh.eh.sy tak terlibat cik farhana
saya eh..ke awak malu nak ngaku :D

azanabdullah said...

bia ak tenangkan hati ko.ak beli kain sblm pose lagi n smpi skang xsiap2 baju mlyu ak tatkala mak ak seorg tukang jahit.lagi sentap baju abang,kakak n adik2 ak siap.tros ak xraye.sentap punye pasal.naseb baik smyg jumaat wajib.klu x ak tido je smpi ptang.sekian

n a j w a e said...

hahaha.ko tak boleh marah si tukang jahit,sbb dia mak ko
sabar ye.nasib kite serupa.haha~

p/s:dia janji nak siapkan sabtu ni.kalau dia siapkan.

ainmusa said...

kalo layout baru tu x lawa mcm layout lame ni, kak ain suruh pasang balik layout ni kayh.sayang la header ni lawa~

neomu yeppo?heheh.unni tau mksd nye sbb lagu ni sbb lagu shinee.hee.xley2.hee

n a j w a e said...

ehe,u jugde lawa x lawa nnt ye kakak :D