Saturday, October 2, 2010

Selamat Berjumpa Kembali

Hari ini.
Entri entri mereka di sekeliling saya
Semuanya penuh emosi. Semua.
Sehingga saya yang agak kurang perasaan hari ini pun rasa terjangkit
Aha.Contagious.

Ahahaha.
Takpe lah.
Semua orang ada bad day.
Semoga cepat senyum kembali :)

....

Umi dah mula tanya,
"Awak ni sangat free ke sampai tiap tiap minggu balik rumah.
Tak macam medical student pun."
Itu dia, soalan menusuk kalbu.

Saya diam, malas jawab.
Sebab sebenarnya sangat banyak kerja,
tapi saya bosan.

At least kat rumah boleh bergaduh dengan budak kecik.Aha.
Kesian.



Ini dia countdown yang baru ditampal di desktop.

Semoga pre exam syndrome cepat datang.
Semoga post exam syndrome cepat pergi.

Selamat kembali hari peperiksaan!


....


" I'm selfish, impatient and a little insecure.
I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle.
But if you can't handle me at my worst,
then you sure as hell don't deserve me at my best."

Agree.

Going to have a rough time again.
Jusque là please bear with me.

Oh, it's a quote by ahjumma Marily Monroe :P
Read it somewhere recently.

Nope, this is not an emo entry.
Saya okay dan mengantuk.

Till then, goodnite!


4 comments:

zatil zahidah said...

nawjwa..kerje saye pn brlambak..tp nak balik jugak..weekend duduk dkt sane..rase nk muntah je..sy suke pokok sakura awk nii..betul kan pokok sakura kann..hehehe=D

n a j w a e said...

Sian zatil sorang2
Ahahaha
Tahun depan meh la dok sama2:P

Err pokok sakura ke tu.
Entah la, Pokok Hati kot?ahaha

n a j w a e said...

oyop,comment utk goodluck kat atas satu lagi :P

time kasey!!!