Monday, November 8, 2010

Mission Accomplished

Okay, saya tak berjaya menggunakan Highslide.
Selepas berkali2 mencuba.
Sungguh kecewa.Sangat.
Kerana saya sangat memerlukannya,lagi lagi untuk post hari ini.
Takpelah.Ada masa cuba lagi.

.....

Okay ini post sambungan.
Dok peram peram takut basi pulak kan.
Walaupun, sepatutnya saya tiada hati dan perasaan pun untuk bercerita apa apa.
Sebab...sebab....Haih.


Okay ini sebahagian gambar pendakian bukit tak-berapa-tinggi-tapi-tinggi-untuk-saya.

Saya ni memang manusia yang lemah.Cewah.
Maka, bila sampai je puncak, mood saya untuk capture setiap momen indah terus hilang.
Lalu, saya capture senyuman mereka je la (sambil duduk).
Cukup la tu kan :)




Orang kata, bersatu teguh bercerai roboh.
Itu dari tempat berehat pertama, tempat membuang penat.
Oh, dan itu juga tempat buaian Dr Sheikh Muszaphar tergantung.
Tapi saya tak naik, sebab ada bunyi pelik kat situ.




Tepat pukul 7.10 pagi, matahari dah naik dah.
Boleh la nak kata kami melihat sunrise.Uhuh.



Itu dia pengembara dan perakam kenangan terhebat.



Lalang lalang.and a dreamer.


9

Kami berempat belas.
Bagusnya kalau shutter speed dia cepat sikit.Sorry.



Amaran: Ini zon dedikasi.
The camera freaks, Qeeda & Mijah.












Total gambar mereka berdua sebelum ditapis lebih kurang 100 keping -_-"
Tapi diorang memang sangat cinta akan kamera.Serius.



Nama dia Qeeda.
Esok umur dia genap 21 tahun.
Dia berharap agar dapat ice cream cake Baskin Robbins.
Semoga impian awak tercapai!



Orang kecil.
Lihat gambar kiri, sila cari manusia tersembunyi.
Okay, sekarang lihat gambar kanan untuk tahu jawapannya.



Stalking.



Sesi tarian di atas bukit.
Oh saya ada 3 video.Tiga okay.
Ingat nak post, tapi takut kena kejar dengan watak utama dalam video tersebut.
Maka, simpan je la niat baik itu.



Saya lupa nak zoom kaki kiri Ira.
Kaki dia siap berbandaged, pergi mendaki jugak okay.
Siap tolong bawak tripod saya lagi tu.
Uhuhu.Terima kasih.



Gambar kepenatan, tapi tiba tiba je gembira bila nampak kamera.



Nadiah request ambil gambar "screen protector" dia.
Antique sungguh :P



Tiba masa untuk pulang dan breakfast!


Photobucket


Meh la kita ke pulau lepas ni pulak ye.
Eh, lupa nak pesan, jangan lupa right click gambar2 kecil itu.

....


Baiklah, ini post untuk bulan ini.
Saya nak berdormansi macam biasa.
Oh,oh, Tuhan selamatkan saya.

Goodnight.




IMG_1295b

When I first met you.



14 comments:

Scorpio Warrior said...

ohh dik. gambar sgt cantik! admire2. ^^

MyOwNwOrLd said...

best2..

bulat awak tgk sape tu?

MARDI MY said...

suke 10shots tu
ekekeke

lps ni leh g port dickson
men banana boat kat situ dan etc

n a j w a e said...

ehe terima kasih~

ira, sy pun x pasti budak tu sape, tiba2 je dia nak join family kitorg makan aiskrim.haha

which 10 shots madi?
banana boat...uhh.selamatkah~

MyOwNwOrLd said...

ooo..PD!!!!

confirm2x~~
next holiday.

aja.aja said...

siyes commel gambar :)
sape yg lam gmbar last skali hom?
ahmad or naufal ke sape T__T

n a j w a e said...

port dickson?yeay!boleh tumpang kondo atok sy.

hajar,itu naqib la.muka cam anak jepun tak jadi tu.

aja.aja said...

oh naqibb. besar esok2 msti hensem ahaha.

kak ngah kim salam balek :)

oh, relink eh? T__T

n a j w a e said...

relink ape?klu gambar,haah.link kat source dia.

heeh, hazirah kat tganu lagi ke

MARDI MY said...

ok! next tym kite p PD
yeay!!
da ade tmpt tingal~
leh buat bbq..hihi

bnn boat tu slmat insyaallah
awk pkai jaket keselamatan
org tak pndai berenang pon leh timbul atas air

Hasan Suyat said...

Woww, nice gile! Nih sebab camera cantik ke sebab broga hill memang cantik? Aku dok dekat pun tak penah jejak broga hill.

Ijan said...

jelesnye... x ajak saye pun :-(
dah ad masa pergi beli dslr ye...

n a j w a e said...

madi,baikkk.sy setuju je.

eh eh, hasan bf zatil laa,hahahah.cantek sebab mmg tpt dia cantek la.tu la, dah jauh2,baru nak terkenangkan malaysia.ish3

alololo ijan.nak ajak,awk nak pegi ke???ahaha.ayat anda tu ada unsur sarcasm di situ.yela, sy curik masa sy yg brharga tu tau :P

Hasan Suyat said...

tak sempat nak pegi lahh harituh. Hehe tapi kalau nak pegi, kene pinjam camera najwa dlu boleh? Haha