Thursday, January 27, 2011

Hello

Dear My Wonderwall,
I've missed you so much.

Baru seminggu T_T
And I'm going home tomorrow. Yeay!

By the way, saya gembira hidup di sini.
Di tanjung karang yang indah permai.
Saya gembira walaupun busy, sikit.Ahah.

Nak cerita banyakkk.
Tapi tak berkesempatan.
Nantilah.

Sekarang busy tengah siapkan proposal nak present cuti ni.
Haha.
Manusia lain busy buat proposal untuk survey.
Saya buat proposal lain.Memang bagus.

Baiklah, sekian sahaja laporan dari Tanjung Karang, Kuala Selangor.
Bye!


Sebelum tu mari lihat wajah terbaru Mr Kim yang kacak :P

Oppa, sejak bila pandai posed dengan bukan muka ketat lagi emo ni?
Uhh, saya tak tahu pun.
Tapi, kwenchana, saya tersangatlah suka.Hahahaha.


Nyte.


Dah delete post sebelum ni.


6 comments:

Maryam Abdul Hadi said...

what proposal?

alah blk umah ke? singgah ktdi? sy tak blk. huhu

n a j w a e said...

TAK BALIK?
apesal?!

adoi, org bagi blk awk x blk kenapakah.
tapi yam bukan leh caya.

proposal journey to the east.

arol said...

:-(...xdpt cuti...

Anonymous said...

ingatkan nk propose seseorang. hahaha
wiwit!

n a j w a e said...

arol?erk.haha.kesian.study lah!

anon: siapakah?adekah si silent reader yg sudah bergiat active XD

Anonymous said...

yes. haha
si stalker yang berjaya.