Saturday, July 23, 2011

22.0.2

Yey, akhirnya mood swing phase is over!

Baca blog Tatik and read the comments. Ahah.
Haha every girl goes through the same thing, again and again.
Bertahan je la kan semampu yang boleh.

Maka saya mahu update kisah kisah lama (yang tak berapa lama)

Hari ini umur saya genap 22 tahun 2 minggu.
Terima kasih untuk ingatan dan ucapan dua minggu lalu.
Thanks kat Fb juga, kerana mengingatkan kawan kawan akan hari lahir saya.
Tanpa beliau, birthday wishes saya takkan jadi begitu banyak hihi :P


Alhamdullilah untuk segalanya.
Photobucket
Mari kita refer ayat terakhir tu kepada inner beauty with beautiful mind :)


Photobucket


Photobucket
Ice cream cake yang separa cair.
Terima kasih emak saya, tapi pizza saya yang belanja.

Kamsahamnida chingoo ah!
For donuts and ice cream.

Photobucket
Dan terima kasih Cik Debby!
An advance birthday treat, muchas gracias.
Semoga lilin yang awak bagi tu dapat menerangi hidup kita (ekk?)



and another birthday treat, tapi belated punya at
Photobucket
Photobucket
Sebab saya dah lama nak jalan jalan cari makan kat sini.
Walaupun makcik tukang belanja dah pernah pergi dan cakap tak sedap.
Tapi saya tetap nak rasa juga.
Sedap tak sedap belakang kira, yang penting pergi dan rasa (prinsip yang macam pelik)

Oh ini kat Bangi.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Benda yang attract saya ialah interior design cafe tu.
Putih yang cantik.
Tak tahu lah style apa, nak kata English, tak de la sangat, tak tau.

Photobucket
Macarons dia sedap lah kalau nak compare dengan yang kat Viva makan hari itu.
Tapi manisnya Macaron sekalian still tak boleh tahan.

Red Velvet Buttermilk sedap!

Photobucket
Budak budak punya.
Kalau crunchy mungkin lagi lazat?

Photobucket
Dah separuh makan, baru teringat eh dia ni tak diambil gambar lagi.

Photobucket
Sekelip mata semua strawberry hilang dicuri Si Bulat.
Pisang tak mau pulang amek -_-"

Pancake McD still terbaik oh laa.

Photobucket
Drinks, tak ingat nama.
Terbayang bayang drinks dekat Tony Roma yang sedap itu *tiba tiba*

Photobucket
Bungkus bawa balik sebab semua perut dah tak mampu menampung sebarang makanan lagi.


Overall, food dia okay lah.
Takde la sedap sampai terbayang bayang nak pergi lagi.
Tapi takde la tak sedap sampai tak boleh telan haha.
Okay je~

Oh tiba tiba lapar.

...

Hmm, cik teman serumah ada blogshop!
Meh la saya jadi tukang promoter tak bergaji.

Ini hasil kerja dia bila takde kerja (contradict betul)
Sekarang ada hairband & hairclip je baru.

Oh nama blogshop dia Renda.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Perfumes, watch dan bracelet tu adalah prop semata mata ye :)

Sama samalah kita menyokong industri kraftangan Zatil Zahidah hahaha!

Next mission, brooches and felt craft!
Zatil buat untuk dijual.
Saya nak buat untuk diri sendiri je hehe.


....


Khamis shortcase, wish me luck!
Pastu mid sem break.
Pastu dah start puasa.

Umi kata : Kenapa asyik cuti je, rasa macam baru start sem je hari tu.
Saya : Whatttt?


....

Donghae dah, Leeteuk pun dah.
Setiap masa tengok update bila pula Heechul punya nak keluar.

11 days.
Dalam banyak banyak bulan, kenapa la bulan depan jugak oppa2 sekalian pilih untuk comeback -_-"




Apam polkadot, macam comel.






7 comments:

zatil zahidah said...

industri kraftangan..ciss..hahaha..
timekasih promoter..=)

n a j w a e said...

hahaha.majulah kraftgn utk negara...errkk?

Maryam Abdul Hadi said...

awk punya cake nampak sedap gila, betolkah rasenye x seberape? huhu

rse cam nak bli semua je cekak tu pas tgk awk edit haha
pi mintak komisen kat cik tatik

bangi-sydney said...

ah, little white cafe tu mengecewakan! overpriced, poor food quality.

n a j w a e said...

tolonglah percaya ianya x seberapa. lebih enak makan dalam cup uhuh.
ape lagi,sila lah beli semua stock zatil!kalau kita x sokong,sape lagi nak sokong kan :P


hye!jauh merantau haha.
kannnnn,harga x setanding dgn rasa dia *sigh*

Hasan Suyat said...

Happy belated birthday mate! Hehe

Ishk, tiap kali aku blogwalk, mesti ade post pasal food. No wonder zatil asyik cite pasal makann jer, kau lahh gurunya. Haha

n a j w a e said...

Lambat haha thanks!

xde,dia yg ngajar aku makan macam2,ktrg yg lain ikut je ketua
kate je la jeles x dpt mkn mknn malaysia yg enak lagi lazat kat sane kn hehe