Saturday, May 30, 2009

I Wonder Who..



Dah setahun saya berada di UKM
and tak sampai sebulan lagi saya akan masuk 3rd Sem
Masa pantas berlalu kan?

Setiap semester saya akan ada satu group
Masa sem I, saya group 18
And then in semester II, I was in group 19
Sem III ? IDK ~ 20 kot.♥

Ni budak2 group saya masa sem I
Tapi dalam gamba ni, tak semua ada
Yang takde : Pei Zhi, Janaki, Din dan Hafiz
Sorry la, saya takde gamba yang ada semua orang
Sebab tak dapat2 lagi gamba PPD camp kitorang sampai sekarang
Haih ~
Kami semua jenis tak banyak cakap
Masing2 pendiam
Humble je sume..hahaha ♥

Yang kat atas ni pulak PBL mates last sem
Diorang ni hyper, dalam discussion tak pernah senyap
Tapi diorang semua best, sporting habis
Gamba kat atas tu kitorang ambil time last day exam paper
Buat farewell party kat 'Kapal' (lupe la nama sebenar restoran tuh)

Gamba atas ni? Ni la future PBL mates saya nanti.hee
Ade sape2 da terasa masuk dalam gamba kat atas ni?
Saya pon tak tau sape mereka
Just hope, they are nice and friendly ♥

Till then~

♥ Gamba2 kat atas tu shrunk. Tak cantek jadi nye.... ♥

0 comments: