Monday, May 11, 2009

My Very First Post!




Assalamualaikum =)


Oh.Akhirnya.Dapat gak merajinkan diri ni untuk 'launch' blog ni.ha-ha.


Setelah sekian lame,berzaman-zamannye, saya tetibe rase cam best je kalau dapat sambung balik blog saya dulu2.


Macam banyak je yang boleh saya cerita kat sini,lagipun dalam course saya sekarang takde da sesi wat essay yang carefree style..yang bole ikut imagination sendiri.


Everything is a fact!


Nak mengharapkan reflective writing se sem sekali tu?Hmm.


Anyway, don't give too much expectation on my writing..


Saya akan tulis bercerita apa yang saya rasa, apa yang saya suke.


FYI, sume kat sini still under progression..nak tuka sume layout,banner,colour and so on.


And anything that i take out from other sites, I will put quotation marks (my own quo. mark,can u recognize?) and give credit to them.


Even, takde copyright tapi lebih elok macam tu kan? Tanda kite tak mencuri idea orang lain =)


So, feel free to read ! (kalau taknak takpe, tak kesah~ he)


~still waiting~

0 comments: