Sunday, April 3, 2011

Dialogue

Heechul says;
I want to get married between 33 and 35 years old.
And I say;
Oh yeah? 4 years later...well, I will be 26 years old, still young though. Okay.

Heechul says;
I'm considering an interracial marriage as well.
And I say;
Oh, I do agree!

And my mind goes wander across Laut China Selatan..
A busy Medical Officer with a busy Kpop Idol

Hahahaha!



PANGGGGG!
Tamparan ikhlas daripada diri sendiri.


....


Dah la tu, mengarut di petang nan sunyi ini.
Mungkin kesan depressi akibat keseorangan dalam rumah ni.

Housemates yang kini bergelar Cik Doktor semua dah pulang, for good.
Maka tinggalah saya sorang sorang.
Dan ini akan berlarutan selama beberapa hari.

Semoga mampu bertahan. Hwaiting.


Photobucket
Ini gambar dua minggu yang lalu.
Wedding Tasha, dorm mate 2 tahun masa upper form dulu.
Tapi saya macam malu nak upload gambar ni hari itu *tutup muka*
Pangggg lagi sekali -_-"

They called this picture as 'ambil berkat'.
Yela tuh, semoga 'berkat' tu bertahan lah ye sampai bertahun tahun kemudian.Huhu


.....


By the way, saya ada exam, lagi, selasa & rabu ni.
Wish me luck!

Gambar gambar yang banyak tak hengat itu saya dah upload separuh.
Tinggal lagi separuh.
Nanti saya upload semua sekali dekat sini serentak. Sabar ye :P


2 comments:

Maryam Abdul Hadi said...

dialog tu rekaan semate mate ek? hahahha.

n a j w a e said...

eh tak
ape yg heechul cakap tu betul!
ape yg sy cakap tu pun..err..betul!
wakaka


uwaaaa.orang tu dah abes exam :(