Wednesday, March 30, 2011

Perutusan

Okay ini bukan Perutusan Raja Sehari
Yang sejak kebelakangan ini sering terdapat di notifikasi Facebook.
Oh bukan. Sila jangan bermimpi :)

Ini hanyalah satu permintaan kecil dari saya.


Photobucket


Ini kes malas nak save dan upload gambar banyak kali.
One shot terus semua dalam satu image.Hehe.

Okay, saya tahu dia ala ala illegal.
Tapi... tapi sharing is caring kan? (Tiada ayat nak cover dah)
-_-"

Tak kisah lah, in case, kalau ade dalam folder awak, ape salah nye kan.
Saya nak bacaaaaa.



By the way, catatan untuk hari ini.

  • Misi mencari lens baru tapi murah serta travel shoe tak tercapai.Hampa.

  • Dalam tempoh 36 jam ini, saya hanya tidur 3 jam sahaja, mata saya sedang menjerit jerit sekarang.

  • Adjustment Bureau menarik tapi mengarut.Haha.Saya lagi suka Inception.

  • Exam? Err. Oh. Saya tak sediakan speech pulak untuk itu. Next.

  • Computer Lag + Slow Internet = Ujikaji tahap kesabaran saya sedang dijalankan.

  • Saya beli novel baru, Tinta. Dah lama tak baca kisah dalam bahasa ibunda.

  • Good luck final year result esok! Im so gonna call you Doctor tomorrow. Wow.

  • Okay, sekian terima kasih.

  • Oh satu lagi, saya balik esok. Si Boooolat, wait for me baby brother ♥


Malam semua.
I need my pillows now!


Esok ada reunion, kalau takde saya, nanti tak meriah pulak. Kesian. Hmmmm.


3 comments:

Anonymous said...

amboi reunion!

Maryam Abdul Hadi said...

awk sorang je yg bace buku2 gituuu :PP hahahaha

n a j w a e said...

konon misteri la anon eh?hua~

ala yam :(
ade la.ade la.
saya nk baca sambungan diaaaaaa -_-"