Wednesday, June 8, 2011

Pilot Entry?

I did change some settings of this blog and screwed up -_-"
Baru perasan there's something wrong with the newsfeed (I guess) after almost two weeks.Cis.
Jadi, ini adalah entry cubaan samada dah okay belum.
Rasa nak gelak kat diri sendiri tengok post title.

Maka untuk menampakkan kertas putih ini sedikit terisi marilah saya bercerita sedikit haha.


Hari ini adalah hari ketiga paediatric posting.
Posting yang penuh dengan tangisan dan air mata.
First day dah start menyemak dekat wad HKL.
Wandering bed to bed, peeping at the babies (afraid to make them cry), clerking, join ward rounds and strolling again.

Dengan seriusnya, saya kagum dengan diri sendiri yang tabah stay dari pukul 8am till 5pm di dalam wad.
Keluar just pergi lunch, solat and nature's calls.
Otherwise, saya akan ada di wad, clerk, ward round, clerk, ward round sampai badan exhausted dan termenung tengok baby.
Honestly, saya bukanlah manusia yang rajin.

Kalau kat HUKM tu dah lama hilang mengadap Rella kat bilik :P
Maybe case cuak kalau tiba tiba Prof muncul nak buat teaching dan kau kantoi tak cover bed.
Never mind, at least saya rajin la sikit, sikit je la.

Tapi penat :(


....


Last saturday konvoi dua kereta pergi picnic kat sungai, sungai nama apa tak ingat.
Took a lotttt of photos, in fact we did a photoshoot session (photoshoot la sangat).
Tak sabar nak bingkai gambar sorang sorang dan entah bila la nak ada masa untuk itu.

Photobucket
Aqib perut buncit takut air.

Photobucket
Tapi minah ni adalah Gojess Top Abuser -_-

Photobucket
Si comot.
Oh saya dapat award kakak paling comel dan paling baik daripada dia.
Maka kakak2 lain jealous terus tak layan dia dah haha.

Dan beberapa gambar lain.
Tiada mood lah nak upload banyak2.


Eh rasa macam bukak buku nak study tadi?Hmm.



2 comments:

adibah zakaria said...

haha..najwa..najwa..pttla plik..tgk2 kt dashboard berderet2 post baru..tapi rsnya xde pn bfore nie..huhu..eh..silap..ustazah...terpanggil nama pulak..maaf ustazah :D

n a j w a e said...

shut up diba!
awak patut join saya jadi ustazah jugak :P
eh eh happy anniversary (kenapa saya wish kat sini hahahah)