Tuesday, February 7, 2012

Hai :)

Oh tidak.
Saya masih tidak hilang dari TMW ini :)

Cumanya, saya agak sibuk sedikit kebelakangan ini.
Posting yang singkat, SSM, college/faculty activities *tarik nafas*

Sampai saya terlupakan birthday si bulat-yang-kini-dah-tak-bulat-sangat-except-perut-dia.
FYI, saya tak pernah lupa birthday manusia sekeliling saya.

Namun begitu, saya masih tidak mempunyai masa yang berkepuk kepuk untuk terus menaip.
Jadi saya tampal je la gambar2 yang mungkin boleh menceritakan sejuta makna..erkk

Photobucket
 Macam biasa, jalan jalan cari makan.
Food dia biasa biasa je.
Drink dia sedap!

Photobucket
Saya pernah makan nasi ni masa dekat Seoul dulu.
Food dia not bad.
Sebab banyak, dan sangat mengenyangkan.
Satu pinggan share dua orang.
Favorite: Rice with Mixed Kebab :)

Picnic time!
Sebab masa tu cuti wilayah, tak ramai orang.
Maka, suara kitorang je lah yang bergempita kat situ.

  Photobucket
Inilah program satu hari yang merunsingkan saya berminggu minggu.
Seminggu tak cukup tidur nak siapkan video.
Oh amat susah la untuk saya yang totally beginner & noob in this video editing dept.
Thank god, it went well (well, not really, but it was okay after all)

And then, malamnya berkejar kejaran ke dinner kolej.
Rumah tercantik/terbersih kolej - 2nd place.
Well, rumah kitorang tak cantik pun, just kemas & bersih itu sentiasa diutamakan.
Supaya boleh berguling guling kat ruang tengah sambil tengok Gemersik Kalbu -_-"

Ini hari semalam.
Saya namakan siblings day.
Sebab kami semua dari besar ke kecik pergi bersuka ria di luar.
Tanpa umi & abi.
Sebab diorang pergi bercuti berdua dekat Indon -__-"
Makan chinese food Cikda belanja.

FYI, gambar kat atas tu adalah satu2 nya gambar makanan yang wujud.
Sebab yang lain tiba2 hilang macam kena langgar dengan typhoon.


Dah la, sebenarnya saya nak kena buat case write up ni.
Macam biasa singgah sini dulu.

Gambar picnic & dinner akan di upload di kemudian hari daa!



Dah seminggu tidak ketemu dengan pearl milk tea :'(



2 comments:

Maryam Abdul Hadi said...

Hehe sy suka post ni banyak makanan & short and sweet. (?)

Suka gambar housemates tu jugak! zatil terlebih tinggi pula

n a j w a e said...

terima kasih la cik yam.
zatil memang gigantic sket. sket je zatil :P