Sunday, February 26, 2012

Hot Choc For Lunch

Photobucket
Sambil menunggu marshmallow mencair :)

Mereka baru pulang, datang melawat.
Umi kata saya mengada sebab dah bagi kereta pun nak juga kena datang melawat.
Hehe.

Nak buat camna, kalau balik rumah, tak mungkin buku akan disentuh.
Lagipun, tak ke rasa nostalgic,
Parents datang melawat sebelum exam, macam kat asrama dulu dulu.

Saya wajib mengulangkaji pelajaran dengan tekun.
Supaya cuti yang panjang itu nanti, dapatlah saya,

i. belajar masak
ii. teman Umi jogging selalu *boleh percaya ke?*
iii. berautumn
iv. study untuk final yeaaaarr
v. dan lain lain

Oh tuhan kabulkan doa saya untuk berjaya dengan jayanya exam ini. Amin.
Dan kawan kawan saya juga.


Yoreobun, selamat study!



Terbuntang biji mata tengok tajuk tajuk perlu di cover.
Awak yang baik hati, doakan saya please.



3 comments:

Anonymous said...

wae...gud luck....study banyak2...makan pn kene banyak2...hehe