Monday, March 1, 2010

9 Things in 9 Days and 19 Days To Go

Oleh kerana have had enough reflection, writing words and words
Jadi, pada kali ini ingin menulis dalam point form
Mungkin juga kerana banyak kisah tapi malas. Jujur nih.

  1. Rella saya dah okay. Expired date, shutting down, and blah blah windows things really bother me. Webcam yang sekian lama uninstalled is working fine again. Mic & Bluetooth juga! Baru jumpa driver yang compatible dengan se7en. Tapi yang sedihnya, dia jadi bisu. Heh. Sabar.
2. Explorace dah settled. Settle okay. Bahu jadi ringan bila tanggungjawab hilang walau tak berat mana. No more for this semester please :P

3. Tiga hari breakfast dengan Pecan Butterscotch. Walaupun favourite, tapi tiap2 hari menghadap benda yang sama,muak. Nak ayam goreng spicy!

4. Kerana sungguh rajin berjalan dari satu blog ke satu blog yang lain, terjumpa blog adik yang tajuk dia lebih kurang Mari Bermusabahah Bermuhasabah. Amboi2 naqibah sorang ni, bukan main sampai ke blog. Kalau Umi baca tu musti beliau sungguh sejuk hati. Iyolah. Pastu kalau Umi terjumpa blog seorang lagi anaknya itu, confirm dia mengucap panjang.One day I'll show her.Haha.Kalau dia baca saya punya? Oh feel free.

5. Oleh kerana webcam saya dah normal, lalu skype pon berfungsi. Malam ahad bervideo conference dengan Anees. Jordan-Malaysia. Oh. Oh. Sebab otak dia ala2 bengkang bengkok, kurang lurusnya, jadi saya mampu berbual dengan sarcastic nya sepanjang masa. Aisya Azam, next anda!

6. 19 days until meeting oppa(s) !!!

7. Mahu buat review, Panggil Aku Dahlia, tapi tunggulah sekali dengan Surat Ungu Untuk Nuha. In progress...

8. Saya dah jatuh cinta dengan Justin Bieber, eh bukan, fell in love with his amazing voice.
Sebelum sesi puji memuji berlaku, Justin Bieber, noona wanna say Happy 16th Birthday!It is today.Okay, terasa tua bila jarak umur 5 tahun.Cis. Serius, suara dia sangat la cool. Plus babyface he got. Even dia 16, still dia nampak macam 12. Suara dia still girl-like and quite small body size for his age. Who cares, kalau boleh biar suara dia yang nyaring dan husky ini kekal sampai tua.Hahahaha.Kejam.Im so into One Time & Baby. Live version is awesome. Tolonglah pergi download. Hahahahaha


9. 3 weeks until assesment, 4 weeks until final. What a great reminder rite?




Till then.



P/s : I read this entry again. Woot, too many typos.
Apa yang menganggu fikiranku pada ketika itu ye?

6 comments:

HafidzaHalim said...

kamu..
Mari Bermusabahah..
musabahah tu ape?~

Anonymous said...

goodluck dear.i know u can do it.

Rozana Razali said...

bila nk skype ngn aku pulak??
hahahaha~

n a j w a e said...

faiqah: ala, misspelled la faiqah,ngade la dy ni tau, okay tuka2, mari bermuhasabah!

kak ain: uwaaaa, mentang2 la dia baru jeeee abes xm,jeles tau. anyway goodluck result tau, hwaiting!

zana: hahahha. i malu la nak skype dgn u zana.hahaha.aku takut ko decline call ak je. add jgn x add. :D

HafidzaHalim said...

mane2 skype nk add..hahaa..
saje gedik nk tambah org lam tu..wawawa...
mane la tau de musabahah ke en..
word bru ke..typo rupenye..hehee~

n a j w a e said...

senget la ko faiqah
hehe

apelagi! sila add saya. saya menanti anda!