Monday, May 23, 2011

Felix Felicis

Photobucket

For you who went through all the nerve wracking weeks.
Soothe your anxiety and worries with pray and tawakal.
Innallah ma'ana :)

Saya baca balik satu nota yang saya tulis dulu, sebetulnya pada 8.34 malam 31 Mei 2010.
Betapa perasaan itu hanya Allah yang tahu.
Mungkin itu juga rasa yang awak punya sekarang, maybe.

Moga terus kuat dan maju ke hadapan.
Doa saya untuk kamu semua, hwaiting!


....


Airasia ada buat promotion baru tadi.
Tokyo dah sold out dengan cepatnya huihhh.
Dan encik bapa dengan lajunya book untuk bercuti cutian tahun hadapan.
Dan juga semestinya tanpa saya yang sibuk bila orang lain cuti *menangis*

Takde siapa ke yang teringin nak pergi Singapore ke, Bandung ke.
Tapi bila nak pergi tu, err tak sure.
Cuti raya cina next year?Haha.

Mood: Sedih, request nak balik Terengganu pun tak di layan sebab semua orang tak cuti.

Oh takpelah.


...


Okay, all the best untuk esok awaks, break a leg!



Kalau saya ada Felix Felicis, saya bagi setitik seorang err dalam mimpi?




2 comments:

Maryam Abdul Hadi said...

haaa? kena tinggal? they all pi tokyo ke? :D

&thanks 4 da wish! hehe

n a j w a e said...

of cos la tak,berani tokyo tak bawak.hahaha
welcome!