Sunday, May 15, 2011

Vain

Hai 9 hari tak ketemu!
By the way, I love number 9.
I Am Number Nine, FYI.


Hari ini bawa student baru jalan jalan di hospital also known as our playground.
Setakat jadi tourist guide tu boleh la kot....?
Tapi bab memberi kata kata motivasi, tips or whatsoever tersangatlah bukan kepakaran saya.Photobucket
Macam best la pulak guna emoticon, tak yah susah susah type panjang panjang, kan Diba? :P

Dan ia juga berjaya menjatuhkan air muka saya yang tak seberapa ini.

Contoh situasi:
Berjalan jalan di wad nak tunjuk bilik tutorial.
Dan saya cuba terangkan function bilik tersebut, dan tiba tiba stuck, because I couldn't recall one important word.
Lantas saya tanya partner sebelah, "Ufairah, apa ek yang kita jumpa supervisor bincang2 tu?"
"Teaching."
"Oh haah teaching hehe."
Huh?

Pastu, bila lalu wad semua, macam blur itu wad apa ini panggil wad apa.
Haihhhh.
Bila saya kira kira, dah nak dekat 4 bulan saya tak masuk hospital jalan jalan di wad, except exam hari tu.
Logic la jugak kot ada ala ala memori loss -__-"

Epic fail la. Rejected facilitator hehe.

...

Sebab baru pindah rumah baru, tadi pergi beli washer machine, esok sampai yeay!


Photobucket

Okay tajuk gambar yang tak boleh blah.
Pre housewarming party what??

Padahal dinner sama sama dengan jiran depan je.

Nak buat housewarming, tapi makanan bawak sendiri ea :P


Oh satu lagi situasi yang menjatuhkan air muka saya yang memang tak seberapa tadi.

Dah decide nak order Domino's and then call lah.
Siap bagitau nama, alamat semua bagai.
Sampai part order, dengan confident cakap nak Classic Hand Tossed Aloha Chicken.
Pastu orang tu reply "Err, Hawaiian chicken ke?"
"Eh taklah, Aloha Chicken."
"Oh itu kat Domino rasanya."
Dan baru tersedar dah salah call dan cepat cepat kata "Oh yeke, jap eh, nanti call balik", dan terus letak phone.
Ces, sempat lagi dengar mamat tu gelak.
Salah ke ter over confident sekejap.


....



Okay pointless entry sebenarnya, sebab day 3 post tak siap siap lagi.
Gatal nak berphotoshop semua gambar, sampai bila bila pun tak siap la agaknya.

Oh saya tonton Thor semalam. Best!
Walaupun audio system kat MBO Vivahome agaknya untuk deaf people.



Okay la ngantuk.
Proses untuk membaiki jam biologi yang rosak.
Nite.



Menanam pokok bunga sakura, followed by bunga tulip.
Banyak pulak la bunga bunga ni.




7 comments:

zatil zahidah said...

hehehe..jam biologi saye pn dah rosak sekarang..esok pagi saye pulak nak pegi menanam bunge..yeaayy..=D

n a j w a e said...

jom jom beli bunga zatil!
bilik saya dah serabut dengan bunga aaaa

Maryam Abdul Hadi said...

hahaha jam sy dah deranged okay =)

yay blk dah cantek now buleh stdy dgn bahagia(hopefully) wahaha.

n a j w a e said...

saya rasa ia irreversible damage la. ohhhh eotteohke2?

aiteee, study elok2!

Anonymous said...

wae...anda bnyk melatah...hehehe...lawak...haha!!~~

Anonymous said...

qeeda - asl korg satu rumah je yg duk comment..get a rooom ppl! hahah :P

n a j w a e said...

anon pertama which I know who u are : nope, im not. btw, define melatah pls..


anon kedua aka qeedut : get a room whattttt?!haha
biar le diorg, dah ceritanya pasal diorang.alololo qeeda jeles ye sy dah ade roomate.hihiii.no worries,sy xkan lupekan jasa blk awk sbgi tpt prsinggahan tidur.nnt sy dtg lagi ye :P