Monday, May 16, 2011

Jigsaw Puzzle

Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 minggu lagi akan kembali semula :)


...


1) Selamat hari guru cikgu cikgu ku.
Terima kasih untuk semua ilmu yang diberi.
Moga Allah membalas semua.

Saya pun bakal jadi cikgu minggu depan hehe.


2) Hlovate's Contengan Jalanan dah selamat dihabiskan ke dua dua muka surat tengah, semalam.
Selepas berhari hari sebagai bedtime story.
Lately, pattern cara baca buku saya dah berubah, sehelai sehelai lama lama ke kulit akhir.
Macam Rooftop Rant, macam Versus,
Penuh dengan nasihat, kata kata berharga, self enrichment.
Kalau saya label sebagai wajib baca boleh?

Banyak phrases yang saya suka.
Nak quote satu tapi bukunya tiada di sisi.
Maka bacalah sendiri :P


3) Saya suka bilik saya, rumah saya, orang orang di rumah saya haha
Bilik saya itu macam reminiscence of my previous room in ktsn, masa 2nd year dulu.
Rindu kotak pink itu.

Dan juga rasa bersalah la pula walaupun saya langsung tak bersalah sebenarnya.
Budak budak di rumah sudah infected with pink virus.
Bilik semua warna merah jambu, alas kaki pun jugak, selipar bulu bulu, semua lah.

Lepas tu, mereka dah pandai beli wall sticker Fixpix Hyundae Sheet hahaha!
Best, macam main jigsaw puzzle yang complex tapi tak rigid. Imaginasi.

Okay, bilik masing masing dah cantik lagi jelita, maka sila study dengan tenang dan jayanya :)


4) Cuba dan cuba untuk qanaah segala benda ohhhh



Malam !




Oh terasa bunga bunga yang melampau la pulak, pusing.



8 comments:

Anonymous said...

wae...mana beli kertas dinding tu?customize or mmg dh siap..mesti dh siap punye kn?heheh~~~katil dh mcm katil queen size dh...mana meja kamu?

zatil zahidah said...

najwa, bile maryam hadi dah mule memakai selipar berbulu2..itu sudah serius..=p

Maryam Abdul Hadi said...

Haha teringat qeeda ckp, 'nape nk tgk gamba bila boleh tgk live'(pasal blk awk tu) :')

kkah3! zatil zahidah, smpat mengate sy..........................

wae tau tak zatil nk rendam ikan awk dlm baldi? :')

n a j w a e said...

anon: okay...
tatik: ape yg serius??anda semua sudah serius bila decide cat dinding merah jambu haha
yam: tau tak pe, sy 10x lagi pelik sbb bnd tu live dpn mata.berani dia sentuh ikan saya,siap la kura2 dia kalau ikan sy hilang nnt huehue

Anonymous said...

qeeda - awak bela ikan ke najwaa??

n a j w a e said...

haaaaah,hari awk dtg x perasan ke, punye la besar!
ikan tu sgt comel sampai semua org jeles grrr

Anonymous said...

ikan patung keee? -qda

n a j w a e said...

err tak lah..ikan lah hahahha :P