Thursday, September 8, 2011

Hey Mistah!

"Oh this is how it starts,
Lightning strikes the heart,
It goes off like a gun,
Brighter than the sun,
Oh you could be the stars,
Falling from the sky,
Shining how you want,
Brighter than the sun."



Chorus lagu ini dituju kepada Mr J dan Mr S *mata bercahaya*
HAHA.

Manusia manusia yang saya pandang dengan penuh admiration.
Setiap kali saya pandang mereka, macam glowing glowing.

Mr J cepatlah pulang, saya dahagakan kasih sayang, eh tak, dahagakan ilmu yang mencurah curah :))

Okay sekian dari saya yang sepatutnya sedang menyiapkan case write up dan juga reflective writing.
Setiap kali esoknya kena hantar cwu, setiap kali itulah saya mengarang ayat di blog -_-"

Ok bye.


Terimalah foto foto dari White Angel Sr.
Jarang sekali saya post gambar dari tempat belajar...kan.


Photobucket
Plaster of Paris.
Tadi tak sampai setengah jam, terus bukak, tak tahan.

Photobucket
OT last week.
Beberapa minit sebelum semua terlelap :P

Photobucket
Wajah saya sekarang sangat opposite dengan di atas *dahi berkerut*




Mr J, hantar Isnin boleh tak? T_T




2 comments:

Maryam Abdul Hadi said...

awk jgn nak menggoda mr s pula......hihihihi.

wakaka ingat kn sy la org yg pakai pop paling kejap :^)

n a j w a e said...

x kuasa la nak menggoda suami org..ewwww!

rimas kot pakai benda tu. dah la terbuat kat right hand. mmg byk boleh tulis utk ppd -__-"