Wednesday, September 28, 2011

Kawaii Neh

Selamat petang yang indah :)

Oo bahagianya kalau setiap hari macam ini.
Dapat tidur malam cukup 8 jam sehari.
Mata terang berderang satu hari.
Tak payah short nap di siang hari (short la sangat)

Tapi saya tahu itu mustahil untuk diamalkan. Takpe la.


Sekarang, saya sangat terpikat dengan blogger's template, Dynamic Views.
Paling suka dengan,

Flipcard
Photobucket

Semua post saya akan jadi thumbnails.
Post yang takde thumbnail, ada tajuk je -_-"

Abaikan blog description itu, superlame! Apesal la tak buang..


Snapshot
Photobucket

Ataupun this one,
Dia akan kumpulkan semua gambar2 yang wujud di blog menjadi polaroid.

Jenuh la nak cari older post, sebab dalam satu post saya ada seribu gambar hehe.


Ada lagi design yang lain tapi yang dua ini menarik.

Photobucket
And then, bila click on the picture akan keluarlah post saya.
Ala ala macam tekan gambar kat facebook. Menarik.

Walaupun benda ni dah lama wujud.
Saya abaikan je dulu.
Semalam blogger upgrade lagi template ni.
Menarik.


Tapi,
Saya masih tak boleh give up template saya sekarang. Sayang.
Maka,
Saya akan masih menggunakan Pink Craft saya :D
Tapi, lagi sekali,
Siap la kau template cuti nanti.


....


Photobucket
Kereta kereta beratur menunggu penumpang ke rumah Cik Ira.

Hujung minggu sudah, saya sibuk ke open house di sana sini.
Hihi bagi sebab kenapa saya nak tolak makan free lagi sedap?

Photobucket
Sebahagian daripada para tetamu yang spare perut tak makan dari pagi :P

Photobucket
Ira punya niece.
Alolololo. Rasa mahu cubit sahaja pipi nya yang bulat itu, dan juga mata bulat itu.

Captured by Nadiah.

Photobucket
Tira & Siti & Zatil.

Photobucket
An attempt to capture a sharp image of two tiny stars = fail -_-"

Photobucket
Hehe.
Nak buat camna, lens yang normal ditinggal tinggalkan di bilik, sebab berat.

Gadis gadis & jejaka jejaka background, nice smiles :)

Photobucket
Roomies!

Photobucket
Gambar candid yang menggembirakan :D


Oh dan juga, gambar comel di rumah Qeeda.

Photobucket
:)

Photobucket
Child abuse -_-"


Terima kasih tuan2 rumah, untuk makanan yang sedap itu, lain kali jemput lagi ehe :P


....


Jalan jalan cari makan.
Tiba tiba jumpa benda comel ini.
Totemo kawaii !!!
Itu je lah yang mampu ingat sepanjang 3 tahun belajar nihongo =.='
Asal comel je, tiba tiba bertukar jadi budak jepun kannnn.


Photobucket

Okay, saya bagi 5 saat untuk fikir apakah benda di atas. Cepat. cepat.
Meniru dengan scroll ke bawah adalah dilarang sama sekali.

5.


4.


3.


2.


1.


Tamat sudah.

Mengikut perkiraan beta, tiada siapa pun yang punya jawapan yang tepat :P

Bukan. Itu bukan sarung kaki comel merah jambu untuk bayi saya....erk?
Tak perlulah sangat advance membeli barang bayi lagi ye kawan kawan.


Hihi.
Itu adalah sarung kaki untuk kerusi saya.
Sebab dia sangat lapar, selalu makan tikar getah saya.



Photobucket


Nampak tak saya try so hard nak jadi budak budak?

^^



Baiklah, kuey tiaw goreng basah berserta telur mata dah menanti dengan sabar.
Subway hanya layak menjadi breakfast saya sahaja.
Tak layak langsung berpangkat lunch.
Tak pasal pasal rasa hypo semacam sekarang.

Okay, selamat makan malam.



Bila bila dan bila nak rajin ni? Aaaaaaaa




4 comments:

zatil zahidah said...

hehehehe..saye suuke!..=D

n a j w a e said...

ape???
stokin kerusi saya?hahaha

nadhira khairudin said...

oh..comelnye stokin kerusi tu..bilik saya xde tikar getah..so kurang praktikal kalau nk pakaikn kt meja saya..hehehe


anyway...bru perasan yg layout blogger tu..rse nk cuba jgk..tp....


hehehe

n a j w a e said...

haha,kalau xde tikar getah,nanti karang boleh skating guna kerusi pulak kat bilik tu :P

guna je dira, jgn tapi2 lagi *pandai je nasihat orang*