Thursday, October 27, 2011

Cuties



Photobucket

Selamat hari kanak kanak!
Pembuka cerita yang random.
Bila exact date dia pun sebenarnya tak sure.
Tapi yang pasti, bulan ini yeay!

Mari bercerita sambil diselang selikan dengan gambar.


Dongsaeng dia sangat cumilll :D




Photobucket

Semalam saya merayau rayau di blog manusia lain.
Melawat blog yang punya gambar cantik.
Jauh perjalanan, luas pemandangan, banyak pengalaman, kan.

Saya rasa ada seribu soalan kepada tuan punya gambar yang cantik itu.


Sambil malu malu kucing, Aqib pilih this pinky as yang paling comel (after his kakak, of course)



Photobucket

Terus tiba tiba saya bermain main dengan photoshop.
Kalau bab ps ni, sampai bila bila pun taraf beginner je -_-"
Takpe, impian untuk menaik taraf masih ada, itu yang penting haha


Fashionista!



Photobucket

Saya masih berhutang empat hari cerita dan gambar cuti musim bunga saya di negara oppa wahaha
Enam bulan tertangguh memang tak boleh dimaafkan.
Travelogue la konon, dah tak ingat dah pun.
Nanti lah~

Call me Miss Procrastinator, oh saya terima...



Photobucket

Saya sebenarnya takut nak snap gambar budak budak kecik.
Takut tiba tiba mak dia marah, suka hati je ambil gambar anak dia curi curi.

Jadi setiap kali saya nak snap gambar mereka, saya akan cepat cepat ambil dan pandang tempat lain.
Haih, perlu berani lain kali.


Budak ni bila besar, musti handsome macam Kim Hee Chul hahaha (takde example lain, sekian)
Comel macam dia takpe, perangai pelik2 tu tak payah ikut la.



Photobucket




Photobucket

Rindu sungguh untuk berdua dengan Gojess, drown and indulge in the beauty of nature.
Eonje? Malhaebwa.

Marilah. Marilah pergi bersama sama.


Aaaa, budak ni sangat comel.
Kena tinggal dengan umma dia dan menyorok belakang encik teddy.


....


Oleh kerana saya sudah sangat mengantuk, dan juga lapar yang amat.
Saya sepatutnya berhenti sekarang.
Tapi kena buat juga review ini.
Sebab sepatutnya saya tulis sebulan yang lalu.
Memang takde kerja kan.


Photobucket
Sungkyunkwan Scandal

Cerita ni best, serius ye kawan kawan.
Jangan pandang sebelah mata cerita historical eh.
One of best Kdrama 2010, saya je yang baru nak tengok.

Drama ni buat saya cepat cepat nak balik dari hospital, nak sambung tengok (kantoi di situ hehe)
Ini first korean period drama yang saya tengok betul betul, from skin to skin (?).
Tengok cerita ni buat saya nak keluar pakai hanbok je.

Sebelum ni saya tak pandang pun si Yuchun ni.
Sebab dia selalu duduk sebelah Jaejoong yang kacak bergaya tu kan, overshadowed.
Tapi sekarang saya dah dapat tengok dia dari angle yang lain huehue

Oh dan Joongki yang comel.

Cerita pasal si perempuan disguised as a man. Tu je.
Tapi diorang punya love story innocent, err camne tu eh, entah.

Hehe. Tapi best la.
Jadi ia termasuk dalam kelas kedua, a great drama :)



And now I'm giving this drama a try.

Photobucket

Sebab Kim Rae Won!
Second namja after Wonbin haha
Dia baru discharged from the army.

Masih tak dapat dinyatakan ceritanya best ke tak.
Sebab baru dua episod.
Yang pasti genre nya adalah melodrama.




Oklah oklah.
Sampai sini sahaja perutusan saya.
Semoga berjumpa di lain waktu.

Doakan result saya nanti baik baik sahaja. Amin.

Yeorobun, good night :)




Selamat bercuti semester yang masih berbaki 4 hari.
Eh tapi saya baru start semalam -_-"





3 comments:

Maryam Abdul Hadi said...

Comel nya budak2 mata sepet >.< cool edits, btw. Love the brushes!

adoi, cite ape pulak tuuu
tapi watak dia ta berape like(sesuka ati je hih)
njwae, cepat donload Partner.
Ada lee dong wook.

bdk baik said...

hai najwa! blnja la sy mkn. hehehe

n a j w a e said...

eleh dan2 pas tgk dong wook dok puji2 budak2 ni pulak.hahaha

cite dia best la,tny orang lain.
maryam, download! jangan x download, saya busy, x sempat nak dload2 ni.
ke awak sanggup bayar 16 ringgit? HAHA!

btw, tau tak partner dia dlm cite tu gf dia, tak tau la smpai skrg btahan ke tak.


hye qeeda, awak la belanja saya :D