Thursday, October 13, 2011

Memang Jahat

Photobucket

Binatang ini memang jahat.
Membuat tidur malam saya tak lena.
Sekejap sekejap saya pergi wall FB dia, harap harap ada post gambar baru.


Hiyaaaaaah.
Siapa suruh dia jahat sangat bagi offer 90% buku2 kegemaran.
Siapa suruh dia jahat sangat offer masa saya tengah study week ni.
Dan siapa suruh dia jahat sangat sangat offer masa jpa tak masuk masuk lagi.


Photobucket

Menangis nangis dalam hati.
Sambil menyanyi lagu favorite - Someone Like You.
Dengan mengulang mengulang part,
"Never mind, I'll find someone like you"

Masalahnya, tahun depan je la kita akan berjumpa buat pertama kalinya T_T
Final exam dua kali setahun, this bad bad thing once a year je....eh?

Sebenarnya dah let go dah benda ni sejak last week.
Dengan kekangan duit dan masa.
Macam, takpe la kan.

Tapi semalam, Cik Da telah menghasut dengan separa jayanya untuk ke sana sabtu ini.
Sambil berlagak mengatakan dia borong 33 buku and the total price was less than Rm300.
Dan nak pergi lagi dan lagi, sambil mengajak ajak saya.
Dengan ayat terakhir yang tak mungkin saya dapat ketepikan, "Nanti cikda bayarkan lah"


Photobucket

Sesungguhnya saya dilemma.

Di hadapan saya nampak nota paeds & ortho,
Tapi di dalam kepala saya terbayangkan buku warna warni yang banyak.

Oh~


Tiada keputusan.



....


Photobucket
Meja sedang berstudy week.
Biasa kosong takde buku langsung hahaha



Final exam datang lagi.
Dan macam biasa, all the best my dears :)




Rasa nak buat sup je semua nota ni.



2 comments:

Maryam Abdul Hadi said...

huahuahua

you go, i go, tapi mmg betol - depan mata nmpk paeds & ortho, tutop mata je serigala jahat menjadi igauan mimpi - eeee.

n a j w a e said...

kahkah.

you jump, i tak nak jump sekali.
hahaha.

tak tau la yam oiiiii