Sunday, November 27, 2011

Brand New Dress

Photobucket

Hai selamat berjumpa kembali!
Rindu saya tak? Err.

Oh please la cakap awak perasan TMW dah berubah wajah ehee
Minta maaf la kalau load lama sikit (should be sekejap je)
Tak complete lagi pun.

Template theme: Pale plum
Template name: Simplicity (bukan Simply Siti ye)

Setahun sekali je tukar baju. Tak mampu.



....


Ada satu steamboat restaurant kat Bandar Tasik Permaisuri,
Yang menarik perhatian saya dan mereka (housemates)
Tapi setiap kali lalu, nampak kosong, takde customers.
Jadi, kami berazam untuk try food kat situ sebelum dia bankrupt HAHA


Photobucket


Photobucket
Ambil semua food memang sangat suka hati.

Photobucket
Sebab saya attracted dengan tempat ni adalah interior design dia.
Macam duduk dalam kedai bunga.

Photobucket
Kan?

Photobucket
Macam duduk dalam garden kan.

Photobucket
Hunting time.

Photobucket
Tekun!

Photobucket
Mangkuk kecil saya.
Ini je tau saya makan :D

Photobucket
Lupa ini muka gembira before or after makan.

Photobucket
Bintang yang comel. Bintang je tau.
Hihi.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Err Maryam Hadi, kenapa gambar awak berderet2 nih? Haha.


Food dia boleh lah~
Takde lah sangat lazat sampai saya teringin ingin pergi lagi.
Tapi okay lah untuk makan ramai ramai.


Ada orang dah janji nak belanja saya Seoul Garden pula :P :P :P
Saya menanti.


....


Next!
Saya nak review Breaking Dawn Part I.
HAHAHA
Photobucket
What a beautiful man, oh I mean, what a beautiful scene :)

Photobucket
After all, I am still Team Edward la weh HAHA

So I watched the movie yesterday (or last two days)
Movie dia okay lah.
Much better nak compare dengan previous one.

Bill Condon was very faithful to the book's story line.
Tak ubah langsung (ada la sikit some minor2 parts)
But hey, I like it.

Cumanya, kenapa kat sini dia cut out birth scene?
Kalau nak cut part honeymoon tu banyak2 pun tak kesah la eh.
Tapi baby delivery tu macam penting kot.
Abrupt amat, scene Bella patah pinggang dan tiba tiba terus scene Bella mati, baby pun dah keluar.

Terus pulang rumah cepat cepat carik full version kat torrent.
Alahai, tak scary pun.
Cerita Kak Limah lagi scary...eh?
Macam Caesarean section kat OT tu.

Ending dia kat climax cerita, cis.
The red eyed Bella.

Photobucket
Introducing my favorite wolf boy huehue
Seth Clearwater (bukan Seth Tan please)
Awok dah besor le.

As I had mentioned about him here before this.

Photobucket
And this pretty girl is going to be Renesmee!


Okay sekian sahaja review kali ini.


....


November's random photos :)

Photobucket

1. Four flavors birthday cake.
Last month punya.
This month (just now) ada 10 flavors.
Hypothesis: Semakin banyak jenis kek, semakin cepat habis.
Theory was proven for the 2nd time.

2. Polkadot ladybird.
I'd kill to have a macro lens at that time.

3. I'm Hot!
Walau rasa nak tampar diri sendiri dengan nama & tagline group kitorang.
Tapi terima je la.
Hey, kami wakil KTDI menang explorace tu.
Dapat 50 ringgit terus celebrate dengan Dominos :))

4. Blood group.
Join health program kat Gopeng last week.
Berjumpa dengan macam ragam pakcik, makcik, kakak, abang, adik, awak..eh.
Menarik.
(Thanks Fana bawak jalan jalan haha)

5. Bed time stories.
Dibelikan untuk saya di Big Bad Wolf yang saya tak berkesempatan pergi hari tu.
Tapi sekarang ada balik dan berkesempatan pun, tak pergi2 jugak -_-"
Sebab saya tak tahu nak beli novel apa.
Semua cerita yang saya nak baca semua dah ada dalam reader saya (ini bukan ayat berlagak.sekian.)
Tinggal rajin/tak rajin/ada masa/takda masa je.

Dah lama tak review buku cerita.
Last review was in June, 2010.
Eh bukan saya dah remove 'reading' from my hobbies.
Dan bukan jua saya tak membaca.
Tapi malas nak review entah kenapa.

Kalau nak kira kira, lebih kurang 30 plus juga la KALAU saya nak membuat ulasan.
Sungguh tak mampu.

6, 7, 8. Totally random.
Semua diambil di Gopeng menggunakan White Angel Sr. saya.
Saya tak tahu pun keupayaan macro mode hp saya lagi power dari Gojess.
Noob much?
Yelah Mr Angel, lepas ni saya akan lebih kerap menggunakan camera awak ye.


Huaaa, apa ni masa ni tak tidur lagi ni.
Esok kena paksa pergi kenduri kahwin (baca: bukan kena kahwin paksa)


Selamat malam & Salam Maal Hijrah.




Photobucket
Saya berdarah O+ve.
Darah O boleh derma pada siapa2 je.
Maka saya orang yang baik hati.

Tiga tahun dahulu saya pernah di reject untuk donate blood.
Even saya pernah donate 2x di zaman matriks.
Tapi kini tidak lagi.
Walaupun berat masih tidak mencukupi.
Tapi lebih hampir untuk cukup berbanding dahulu.

Oh saya bukan cuba nak mengatakan saya kini lebih gemuk.
Walaupun ia begitu jelas sekali.
Cuma saya nak katakan, hey, saya berjaya derma darah!
And I feel good (dengan sedikit pening2 lalat)

Terima kasih doktor bagi can kat saya.
Kalau kena reject lagi sekali hari tu,
Memang saya pergi US cari Stefan Salvatore nak derma kat dia *pangggg*



2 comments:

Maryam Abdul Hadi said...

WOAAA impressive okay! yang header atas tu, walopon agak lmbt load...hihi but that's on the crappy internet here so awak takya risau!

OMO. Panjang pulak post ni - bape lama on hold ni?! kih2, mcm constipation *rants*

yallah. Banyak sangat gambar comel I.

Haha Team Edward lagi ke...mmg patotnye beli buku Robert Pattinson; Eternally Yours untuk awk la :D Hulurkan Seth Kawai di sini.

mr angel = phone? okay not bad la gambar dia.

Beli la lens micro kat pc fair.

n a j w a e said...

haha.
panjang gilos komen nye.

sat gi saya g blk awak jawab semua pertanyaan/penyataan haha

makan apa hari ni makyong tutup? :P