Friday, December 9, 2011

Maknae

Photobucket
Welcome my new Colors member, Carissma :)
Itu baju baru dia saya jahit cepat2 semata mata untuk maknae.

Terima kasih untuk cebisan cebisan kain Cik Zatil :D


....


Saya sebenarnya cuba mengurangkan perkara2 yang membuang duit lagi membuang masa.
Seperti tidak lagi attend show artis2 korea yang super mahaaaal macam super junior.
*Save duit, demi kebajikan masa hadapan*

Tapi bila dipelawa tiket free untuk meet and greet Lee Dong Wook,
Si Gongchan My Girl / si Ji Uk Scent Of A Woman....

So I met this totally handsome namja last few days.
And also yeppeo Sun-A unnie.

Walaupun beratur punyalah lama macam nak tercabut patella,
And silly me, thinking there would be a signing session. Cis.

Tapi takpelah, sebaik la dia nyanyi sikit.
Walau tak merdu mana.
Dia tetap segak lagi kacak.

Photobucket
Lens ni memang camni, nervous kot sampai tak terfokus kat DW.
Not ma fault.

Photobucket
Jjang!

Muka DW agak berlainan dengan penampilan barunya itu.
Dan Sun-A unnie sangat comel dan funny.

Satu je saya nak tau, how & why they have such perfect skin T_T


Photobucket
Terima kasih untuk beliau yang bersungguh2 fight untuk menang tiket itu.
Dan berjaya haha.
Thanks!




Oh kerana masa beradu sudah tiba.
Dan budak2 di rumah semua telah selamat berada di Dreamland.
Maka haruslah saya menurut serta.

Selamat malam semua.
Jangan lupa baca doa tidur :)



Esok dah start weekend.
Jadi saya rasa saya boleh disclose esok,
Sebab2 kenapa semakin hari berat saya semakin meningkat.


Photobucket
Sebab #1 : Korean food.


Photobucket
Sebab #2 : Italian food.




2 comments:

adibah zakaria said...

najwa...kte xsuka misai die..xsuka..xsuka! :(

n a j w a e said...

kahkah hensem what?
tu untuk drama baru dia kot.
lambat jugak la kita nak adapt muka dia camtu haha